REGULAMIN PŁATNOŚCI

  1. Potwierdzeniem  rezerwacji  jest e-mail zwrotny z akceptacją oraz  wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na konto bankowe.
  2. Płatności należy dokonać do 3 dni od momentu dokonania wstępnej rezerwacji lub w innym terminie uzgodnionym z recepcją.
  3. Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  4. Pozostałą należność za pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu lub w terminie ustalonym z recepcją.
  5. Zadatek 30% nie podlega zwrotowi. Istnieje możliwość wykorzystania zadatku na inny pobyt, jeżeli anulacja zostanie dokonana w terminie do 14 dni przed przyjazdem lub 30 dni w przypadku pakietów specjalnych.  Zadatek za rezerwację można wykorzystać na inny pobyt w terminie do uzgodnienia (w miarę dostępności miejsc noclegowych). 
  6. Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz regulaminie ośrodka przez osobę dokonującą rezerwacji.
  7. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
  8. Niepojawienie się Gościa do godz. 10.00 dnia następnego  jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi, jeżeli nie ustalono inaczej.